Klantervaringen Medikad:

LEX VAN RAVENSTEIN, Oncofysio:

“Naast mijn fulltime baan in het ziekenhuis werk ik een paar uur als kleine zelfstandige. Ik was op zoek naar een softwarepakket voor mijn praktijk. Van een collega uit het ziekenhuis hoorde ik over Medikad en na nog wat andere pakketten te hebben bekeken, deze waren financieel niet haalbaar, heb ik gekozen voor Medikad.  Voor mij is Medikad toereikend, er zit alles in wat ik nodig heb.

Ik gebruik binnen Medikad o.a. de agenda, de werkbladen, maar ook de receptie. Ik gebruik die om te kijken of een patiënt wel of niet geweest is.

Als ik Medikad opstart wordt meteen het werkblad getoond, waarbij ik dan alles in noteer en later werk ik het uit, ook vanuit het werkblad.

Wat betreft de financiën, de inkomsten komen meteen bij de in- en uitgaven te staan nadat ik de retourbestanden heb opgestuurd  en ik probeer ook mijn uitgaven in te voeren.

Over de helpdesk kan ik kort zijn, ik word altijd goed geholpen, er is altijd een oplossing.”


Ergotherapiepraktijk STIP, Esther de Haan:

“Medikad ondersteunt me om van mijn praktijk een geoliede machine te maken.
Ik had tijdens mijn afstudeeropdracht in 2011 al gekeken naar de verschillende softwarepakketten en wist wat er op de markt is. Toen ik na mijn afstuderen mijn eigen praktijk begon, koos ik voor Medikad.

Ik vind Medikad praktisch en duidelijk: als administratiesoftware doet het wat het moet doen, zonder dat je onnodig veel moet klikken of zelf instellen.
Vanaf het begin is het contact met MadeWare erg prettig, de mensen van de helpdesk zijn heel klantgericht. Moet er iets aangepast worden in de software, dan pakken ze dat op en zit het in de volgende update.
Na 8 jaar heb ik opnieuw gekeken naar de softwarepakketten, want ik werk inmiddels op verschillende locaties en gebruik een Mac (Apple). Ik heb toen een proefperiode gewerkt met een ander pakket. Dat pakket is me slecht bevallen. Ik heb mijn wensen toen voorgelegd aan MadeWare. Ze namen echt de tijd om naar me te luisteren, dachten met me mee, en gaven me goede tips hoe ik mijn administratie kan bijhouden terwijl ik op pad ben. Ik voel me gehoord.”


Marcia Kinder- & Jeugdpsychologie – Marcia van Geel:

“Medikad is software zonder poespas”

“Ik zocht een administratiesoftware dat gebruiksvriendelijk was en geen onnodige dingen bevat. Medikad is eenvoudig en overzichtelijk. Het doet precies wat het moet doen – het is software zonder poespas. En heb ik een vraag, dan bel ik met de helpdesk en krijg ik duidelijk antwoord. Ik vind het heel fijn dat ik al jaren dezelfde club mensen aan de telefoon krijg, dat voelt vertrouwd. Ontbreekt er iets of wil ik iets aanpassen in de software, dan bekijken ze welk maatwerk mogelijk is. Er wordt met je meegedacht en zaken worden voor je opgelost. Heel prettig dat die service gewoon in je abonnement zit.”


Paidos – Rory Hol:

“Als klant ben je bij MadeWare geen ‘nummer’; ze weten wie wij zijn. De Medikad-software is flexibel en houdt rekening met onze wensen, en wat wij nodig hebben. Ondanks alle wijzigingen die gemeenten steeds doorvoeren. We zien Medikad steeds verder ontwikkelen, en vinden het goede administratiesoftware voor onze jeugdzorg-praktijk.”


ANDREA VAN DER SLUIJS, Het Behandelpunt Beuningen:

“Twee jaar geleden was ik op zoek naar een programma wat makkelijk werkt en niet zo duur was. Bij de praktijk waar ik eerder werkzaam was werkte men met een verouderd programma. Ik zocht toen op de zoekwoorden opstarten, praktijk en prijs en daar kwam Medikad al snel naar voren.

Het starten met Medikad was eenvoudig. Ik gebruik niet alles, van het financiële gedeelte alleen het declareren, wat heel eenvoudig is vanuit de agenda. Een paar drukken op de knop en het is verstuurd. Bij de in- en uitgaven bekijk ik of alles is betaald. Ik gebruik deze alleen voor de inkomsten, de uitgaven erin zetten heeft voor mij geen toegevoegde waarde.

Bij een nieuwe patiënt vul ik in de agenda alvast de gegevens in en, als ik het weet, waarvoor degene komt. Tijdens de afspraak zet ik alles op papier en maak pas later een dossier aan.

Wat betreft de helpdesk, daar kan ik kort over zijn, gewoon super. De personen die ik aan de lijn krijg zijn allemaal vriendelijk. Toen ik het programma nog niet goed kende, werd er alle tijd voor me genomen, zoals met de installatie. Maar ook nu, als ik bel dan wordt er meteen meegekeken en 9 van de 10 keer wordt het gelijk opgelost. Zo niet, dan wordt het genoteerd en word ik terug gebeld. Dat zijn dingen die ik erg belangrijk vind, dat het voelbaar is dat je als klant ook gewaardeerd wordt.

Wat voor mij voorop staat kort gezegd, is de toegankelijkheid, het gemak en die vind ik bij alles, het programma maar ook de helpdesk.”


IPZO – Jan van den Berg:

“Onze psychologiepraktijk werkt al jaren met Medikad. Ik moet er niet aan denken om zonder het programma te werken. Het zorgt voor structuur in onze EPD-administratie – wat erg fijn is bij een grote praktijk als de onze, alle dossierinformatie is makkelijk te vinden en op te zoeken. Medikad is aanpasbaar aan ónze manier van werken. Het MadeWare-team is flexibel en blijft Medikad doorontwikkelen voor ons psychologen.”


GERALDINE OTTER, Dry Needling Haptonomie Fysio:

“Begin 2016 ben ik voor mezelf begonnen als fysiotherapeute en via een collega op de website van Medikad terechtgekomen. De website sprak me meteen aan. Ik had het gevoel dat MadeWare goed weet hoe elke doelgroep in elkaar zit en dat zie je aan de website, alles staat duidelijk beschreven.

Na het bekijken van de website heb ik de proefversie aangevraagd en met name de helpdesk heeft me doen besluiten door te gaan met Medikad. De helpdesk geeft me het vertrouwen alle vragen te mogen stellen, hoe raar ze ook zijn, de helpdesk neemt alle tijd om deze te beantwoorden en op te lossen.

Met Medikad ben ik bezig alles rustig aan te ontdekken, mede doordat ik net gestart ben, ik gebruik selectief de dingen die ik nodig heb. Dit is o.a. de verslaglegging, deze voldoet prima voor me, alles is overzichtelijk, zonder teveel poespas. Ook ben ik bezig geweest met de sjablonen. Dit is nog een moeilijk iets, maar met een goede achterban lukt het wel.

Ik weet zeker, hoeveel klanten MadeWare ook mag krijgen, het bedrijf oog blijft houden voor de kleine ondernemers en oog en oor blijft houden voor het persoonlijke aspect.”


Twentergo – Caroline Edelbroek:

“De snelheid waarmee de helpdesk je ondersteunt, is echt WOW!”
“De medewerkers van de helpdesk zijn deskundig, en komen hun beloftes na. Mijn vraag wordt eigenlijk altijd beantwoord, of ik krijg een reactie wanneer ze erop terugkomen. De snelheid van uitvoering is soms echt WOW! Ze houden er rekening mee dat ik een gebruiker ben, geen IT’er – ze leggen de dingen begrijpelijk uit, en nemen de tijd voor je. Als het nodig is, leggen ze het gerust nog een keer uit. Ik vind Medikad overzichtelijk, het EPD-deel werkt prettig en het declaratieproces loopt soepel. Voor handelingen die je niet zo vaak doet, is het soms wel eens even zoeken. Maar een telefoontje naar de helpdesk is genoeg, dan helpen ze me direct op weg.”


Brein en Welzijn – Linda Goseling:

“Heb ik een vraag over Medikad of lukt er iets niet? Dan krijg ik direct iemand aan de lijn als ik de helpdesk bel, en die lost het op. Vaak al binnen 2 uur; geen wachtrij of tickets-aanmaken. Je krijgt een antwoord waar je wat mee kunt. Ook als het niet direct opgelost kan worden, wordt dat duidelijk verteld. Je wordt niet met een kluitje het riet in gestuurd. De medewerkers van de helpdesk zijn empathisch, ze begrijpen hoe een klant zich voelt als er iets niet lukt. Die ondersteuning en service is heel erg fijn.”


Praktijk voor Logopedie & Dyslexie – Pauline van Jaarsveld:

“Ik had al gewerkt met andere software-pakketten voordat ik bij Medikad kwam. Ik wil geen overbodige administratie doen en in Medikad hoef je dat ook niet. Je hoeft niet verplicht elk onderdeel in te vullen – je bepaalt zelf wat je ‘aan’ of ‘uit’ zet. Heb je een vraag of wil je iets aanpassen in Medikad, dan bel ik gewoon met de helpdesk. Die zijn altijd bereid om met je mee te denken, en zoeken naar oplossingen – ook als het maatwerk is. En passen het dan voor je aan! Ik houd altijd een heel positief gevoel over na zo’n gesprek: ze zijn eerlijk en transparant in wat er kan, en supervriendelijk.”


Motyf Ergotherapie– Yvon Holdrinet

“In de 10 jaar dat ik mijn praktijk heb, heb ik verschillende administratiesystemen gebruikt. Medikad bevalt me goed. Het is praktisch en bruikbaar voor mijn ergotherapiepraktijk. De dienstverlening door MadeWare is vriendelijk en servicegericht. Het contact is informeel; ze weten wie ik ben en dat vind ik prettig. Ik was destijds 1 van de eerste ergotherapeuten die ging werken met Medikad. We hebben toen veel samengewerkt om Medikad nog verder toe te spitsen op het werkveld van ergotherapie, bijv. om beroepsspecifieke formulieren te integreren in het systeem. En dat is nog steeds zo: als ik een aanpassingswens heb, dan wordt er naar me geluisterd. Niet al mijn wensen kunnen altijd direct uitgevoerd worden, maar MadeWare gaat er wel mee aan de slag. Op een bepaald moment zitten mijn wensen ook in de software verwerkt.”


MARJOKE NAZARI, Fysiotherapie Friesche Palen:

“Met veel programma’s heb ik gewerkt, o.a. Fysiologic, Roadmap en nog wat kleinere maar Medikad werkt gewoon goed, niet teveel gedoe….

Medikad is een gebruiksvriendelijk programma. De schermen zijn overzichtelijk en de opzet van het EPD is eenvoudig. Bij andere programma’s blijf je maar bezig met klikken.

Ik kwam bij Medikad omdat ik online zat te kijken naar wat een goed programma zou zijn voor mij. De voorbeeld filmpjes en het uiterlijk van Medikad sprak me meteen aan, net als de prijs, wat als ondernemer toch ook belangrijk is. Nadat ik erover nagedacht had en mijn broer, die verstand heeft van software en computers, zei dat ik voor Medikad moest gaan, ben ik gestart.

Medikad gebruik ik o.a. voor de facturatie; nota’s naar patiënten en verzekeraars en verder alle financiële overzichten. Deze zijn makkelijk te overzien en uit te printen, wat erg handig is voor de belastingadviseur. De agenda gebruik ik ook veel, net als het patiëntendossier (EPD). Wat ik ook heel handig vind, is het werkblad. Vanuit de agenda klik ik eenvoudig door naar het werkblad en daar kan ik eenvoudig van alles invullen. Want ja, net als alle fysiotherapeuten ben ik een werker en alle die administratieve rompslomp, daar zit ik niet op te wachten.

Het contact met de helpdesk is altijd goed, er is geen schroom om te bellen, ze nemen alle tijd voor je en ik leer dan weer van, waardoor ik dan een tijd niet weer hoef te bellen en zo niet, dan kan ik gewoon weer bellen.”



 

Ervaar het zelf: 3 maanden gratis Medikad!

Probeer nu gratis drie maanden Medikad of doe de demonstratie met een van onze medewerkers.

    • toegang tot alle functionaliteiten (geen demo-versie!)
    • volledige ondersteuning van de helpdesk
    • gratis en geheel vrijblijvend

Ter info: MadeWare zal uw gegevens nooit zonder overleg met andere partijen delen.