Klantervaringen Medikad:

GERALDINE OTTER, Dry Needling Haptonomie Fysio:

“Begin 2016 ben ik voor mezelf begonnen als fysiotherapeute en via een collega op de website van Medikad terechtgekomen. De website sprak me meteen aan. Ik had het gevoel dat MadeWare goed weet hoe elke doelgroep in elkaar zit en dat zie je aan de website, alles staat duidelijk beschreven.

Na het bekijken van de website heb ik de proefversie aangevraagd en met name de helpdesk heeft me doen besluiten door te gaan met Medikad. De helpdesk geeft me het vertrouwen alle vragen te mogen stellen, hoe raar ze ook zijn, de helpdesk neemt alle tijd om deze te beantwoorden en op te lossen.

Met Medikad ben ik bezig alles rustig aan te ontdekken, mede doordat ik net gestart ben, ik gebruik selectief de dingen die ik nodig heb. Dit is o.a. de verslaglegging, deze voldoet prima voor me, alles is overzichtelijk, zonder teveel poespas. Ook ben ik bezig geweest met de sjablonen. Dit is nog een moeilijk iets, maar met een goede achterban lukt het wel.

Ik weet zeker, hoeveel klanten MadeWare ook mag krijgen, het bedrijf oog blijft houden voor de kleine ondernemers en oog en oor blijft houden voor het persoonlijke aspect.”


ANDREA VAN DER SLUIJS, Het Behandelpunt Beuningen:

“Twee jaar geleden was ik op zoek naar een programma wat makkelijk werkt en niet zo duur was. Bij de praktijk waar ik eerder werkzaam was werkte men met een verouderd programma. Ik zocht toen op de zoekwoorden opstarten, praktijk en prijs en daar kwam Medikad al snel naar voren.

Het starten met Medikad was eenvoudig. Ik gebruik niet alles, van het financiële gedeelte alleen het declareren, wat heel eenvoudig is vanuit de agenda. Een paar drukken op de knop en het is verstuurd. Bij de in- en uitgaven bekijk ik of alles is betaald. Ik gebruik deze alleen voor de inkomsten, de uitgaven erin zetten heeft voor mij geen toegevoegde waarde.

Bij een nieuwe patiënt vul ik in de agenda alvast de gegevens in en, als ik het weet, waarvoor degene komt. Tijdens de afspraak zet ik alles op papier en maak pas later een dossier aan.

Wat betreft de helpdesk, daar kan ik kort over zijn, gewoon super. De personen die ik aan de lijn krijg zijn allemaal vriendelijk. Toen ik het programma nog niet goed kende, werd er alle tijd voor me genomen, zoals met de installatie. Maar ook nu, als ik bel dan wordt er meteen meegekeken en 9 van de 10 keer wordt het gelijk opgelost. Zo niet, dan wordt het genoteerd en word ik terug gebeld. Dat zijn dingen die ik erg belangrijk vind, dat het voelbaar is dat je als klant ook gewaardeerd wordt.

Wat voor mij voorop staat kort gezegd, is de toegankelijkheid, het gemak en die vind ik bij alles, het programma maar ook de helpdesk.”


MARJOKE NAZARI, Fysiotherapie Friesche Palen:

“Met veel programma’s heb ik gewerkt, o.a. Fysiologic, Roadmap en nog wat kleinere maar Medikad werkt gewoon goed, niet teveel gedoe….

Medikad is een gebruiksvriendelijk programma. De schermen zijn overzichtelijk en de opzet van het EPD is eenvoudig. Bij andere programma’s blijf je maar bezig met klikken.

Ik kwam bij Medikad omdat ik online zat te kijken naar wat een goed programma zou zijn voor mij. De voorbeeld filmpjes en het uiterlijk van Medikad sprak me meteen aan, net als de prijs, wat als ondernemer toch ook belangrijk is. Nadat ik erover nagedacht had en mijn broer, die verstand heeft van software en computers, zei dat ik voor Medikad moest gaan, ben ik gestart.

Medikad gebruik ik o.a. voor de facturatie; nota’s naar patiënten en verzekeraars en verder alle financiële overzichten. Deze zijn makkelijk te overzien en uit te printen, wat erg handig is voor de belastingadviseur. De agenda gebruik ik ook veel, net als het patiëntendossier (EPD). Wat ik ook heel handig vind, is het werkblad. Vanuit de agenda klik ik eenvoudig door naar het werkblad en daar kan ik eenvoudig van alles invullen. Want ja, net als alle fysiotherapeuten ben ik een werker en alle die administratieve rompslomp, daar zit ik niet op te wachten.

Het contact met de helpdesk is altijd goed, er is geen schroom om te bellen, ze nemen alle tijd voor je en ik leer dan weer van, waardoor ik dan een tijd niet weer hoef te bellen en zo niet, dan kan ik gewoon weer bellen.”


LEX VAN RAVENSTEIN, Oncofysio:

“Naast mijn fulltime baan in het ziekenhuis werk ik een paar uur als kleine zelfstandige. Ik was op zoek naar een softwarepakket voor mijn praktijk. Van een collega uit het ziekenhuis hoorde ik over Medikad en na nog wat andere pakketten te hebben bekeken, deze waren financieel niet haalbaar, heb ik gekozen voor Medikad.  Voor mij is Medikad toereikend, er zit alles in wat ik nodig heb.

Ik gebruik binnen Medikad o.a. de agenda, de werkbladen, maar ook de receptie. Ik gebruik die om te kijken of een patiënt wel of niet geweest is.

Als ik Medikad opstart wordt meteen het werkblad getoond, waarbij ik dan alles in noteer en later werk ik het uit, ook vanuit het werkblad.

Wat betreft de financiën, de inkomsten komen meteen bij de in- en uitgaven te staan nadat ik de retourbestanden heb opgestuurd  en ik probeer ook mijn uitgaven in te voeren.

Over de helpdesk kan ik kort zijn, ik word altijd goed geholpen, er is altijd een oplossing.”