Allround ICT helpdeskmedewerker

MadeWare ontwikkelt het softwareprogramma Medikad. Onze gebruikers vind je in de paramedische sector, denk aan praktijken voor fysiotherapie, ergotherapie, chiropractie en psychologie. We bedienen zowel kleinschalige praktijken als grotere gezondheidscentra.

Als ICT helpdeskmedewerker ben je het grootste gedeelte van jouw tijd telefonisch in gesprek met onze klanten. Overige taken kunnen zijn het ondersteunen van de verkoop, marketing en (ICT)ontwikkeling. Afhankelijk van jouw kwaliteiten en interesses bepalen we welke activiteiten je kunt oppakken.

Als helpdeskmedewerker krijg je naast vragen over onze software ook inhoudelijke financiële vragen en af en toe algemene computervragen.

Jouw taken:

  • Telefonische ondersteuning aan onze klanten bieden
  • Inkomende meldingen en verzoeken registreren
  • Storingen analyseren en deze zoveel mogelijk proberen zelf op te lossen
  • Goed beschrijven waarom iets niet werkt, zodat het snel kan worden opgelost

Functie-eisen:

  • Minimaal afgerond MBO+ (niveau 4)
  • Klantgericht en goede communicatieve vaardigheden
  • Bij voorkeur enige ervaring in een soortgelijke helpdeskfunctie
  • Gedegen kennis van Windows
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift

Arbeidstijden:
De functie wordt momenteel ingeschat op 20-24 uur per week, liefst verspreid over 4 werkdagen.

We bieden jou:

  • Salaris: €1.200,00 tot €1.800,00 /maand
  • Mooie werkplek in Bilthoven, met goede aansluiting op openbaar vervoer
  • Goede interne opleiding
  • Gezellig team en een ontspannen sfeer

Meer informatie of solliciteren?

Voor vragen over deze vacature kun je ons natuurlijk mailen, maar als je je écht thuis voelt aan de telefoon, bel ons dan op 030-6560672 en vraag naar Steven Lambert. Wil je meteen solliciteren, dan zien we je sollicitatie graag tegemoet in de vorm van een beknopte brief met CV.

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.