Allround ICT Helpdesk medewerker

MadeWare maakt het programma Medikad. Software voor de paramedische sector, denk aan fysiotherapie, ergotherapie, chiropractie en psychologie. Het betreft kleinschalige praktijken, tot en met grotere gezondheidscentra.

Het is een functie waar je het grootste gedeelte van de tijd, als ICT helpdesk medewerker, telefonisch in gesprek bent met de klanten. Het overige deel kan bestaan uit het ondersteunen in verkoop, marketing en (ICT)ontwikkel. Afhankelijk van je kwaliteiten/interesse wordt bepaald welke activiteiten je kunt oppakken.

Als helpdesk medewerker krijg je naast vragen over onze software ook inhoudelijke financiële vragen en af en toe algemene computer vragen.

Jouw taken:

  • Telefonische ondersteuning aan onze klanten;
  • Registreert meldingen en verzoeken die binnenkomen;
  • Analyseert storingen en probeert deze zoveel mogelijk zelf op te lossen;
  • Maakt goede beschrijvingen waarom iets niet werkt, zodat het snel opgelost kan worden.

Functie-eisen:

  • Minimaal afgerond MBO+ (niveau 4);
  • Klantgericht en goede communicatieve vaardigheden;
  • Je hebt bij voorkeur enige ervaring in een soortgelijke helpdeskfunctie;
  • Gedegen kennis van Windows;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in het spreken als schrijven van e-mails;

Arbeidstijden:
De functie wordt momenteel ingeschat op 20-24 uur per week, liefst verspreid over 4 werkdagen

We bieden jou:

  • Salaris: €1.200,00 tot €1.800,00 /maand;
  • Mooie werkplek in Bilthoven, met goede aansluiting op openbaar vervoer;
  • Goede interne opleiding;
  • Gezellig team en een ontspannen sfeer.

Meer informatie of solliciteren?

Voor vragen over deze vacature kunt u mailen. Als je je echt thuis voelt aan de telefoon, bel je natuurlijk eerst om je beeld te verhelderen: 030-6560672. Vraag naar Steven Lambert. We zien je sollicitatie graag binnenkomen. Stuur een beknopte brief met CV.

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.